اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز به کار فعالیت ادارات گلستان با دو ساعت تاخیر
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان گفت: با توجه به برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی مصر در ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه ۶ تیرماه، فعالیت ادارات با دو ساعت تاخیر شروع می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، مجتبی جمالی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:در راستای همراهی با موج حمایت مردمی از تیم ملی، تقویت و تحکیم فضای همدلی و انسجام ملی، با موافقت استاندار و رئیس شورای اداری استان، فعالیت کلیه  ادارات  و مؤسسات عمومی و دستگاه‌های اجرایی در روز شنبه از ۹ صبح آغاز خواهد شد.معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان گفت:ضمنا ساعت آغاز فعالیت دستگاه های خدمات رسان، امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک ها و نهادهای نظامی و انتظامی تغییری نداشته و طبق روال اداری معمول خواهد بود.


http://www.caspiankhabar.com/96654




برچسب‌ها

ادارات


اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96